Kategorije
 
 
 
 
 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PROTECHSHOP.SI

Pogoji spletne trgovine

Člen I.
Uvodne določbe


Odstavek 1
Pro-Tech Shop, d.o.o.,
Lieskovská cesta 2279
962 21 Lieskovec

ID: 52 566 269,
DDV: 2121065980
Davčna številka: SK2121065980
vpisana v poslovni register Okrožnega sodišča v BB, oddelek: Sro, vložek: 37088/S.


Nadzorni organ:
Slovaška trgovinska inšpekcija (SOI)
Inšpektorat SOI za Banskobistriško regijo
Dolná 179/46, 974 01 Banská Bystrica
Nadzorni in pravni oddelek
tel.: 048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73, št. faksa 048/412 46 93
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Pro-Tech Shop, d.o.o., prek tretje osebe upravlja nakupovalni spletni portal/spletno trgovino na naslovu www.protechshop.si (v nadaljevanju tudi "nakupovalni portal"). Prek tega portala si lahko tretja oseba (v nadaljnjem besedilu: kupec) ogleda blago na nakupovalnem portalu. Hkrati ima ta oseba ob upoštevanju pogojev, določenih v teh splošnih pogojih poslovanja (v nadaljnjem besedilu: SPP), in če prodajalec sprejme predlog naročila/nakupne pogodbe, možnost, da kot kupec kupi blago, ki ga je izbrala.

Odstavek 2
Naslov prodajalčeve elektronske pošte je info@protechshop.si.
Delovni čas: redni delovni dnevi od ponedeljka do petka od 8.30 do 17.00.
Ti podatki se lahko kadar koli spremenijo ali posodobijo na spletni strani www.protechshop.si

3. odstavek
Ti splošni pogoji poslovanja urejajo pravna razmerja med družbo Pro-Tech Shop, d.o.o. kot prodajalcem in kupcem, ki v skladu s splošnimi pogoji poslovanja in po postopku, določenem v splošnih pogojih poslovanja, izrazi interes za nakup blaga na spletni strani www.protechshop.si. Ta pravna razmerja med prodajalcem in kupcem, ki izhajajo iz nakupa, dobave blaga in zahtevkov iz naslova napak na blagu, urejajo določbe ustrezne zakonodaje Slovaške republike, zlasti Civilnega zakonika Slovaške republike in Trgovinskega zakonika Slovaške republike, odvisno od njihove vsebine in strank pri nakupu. Ti splošni pogoji poslovanja urejajo tudi obveznosti strank do trenutka sklenitve kupoprodajne pogodbe na podlagi registracije kupčeve osebe. Medsebojna razmerja prodajalca in kupca ureja tudi pritožbeni postopek za spletno trgovino www.protechshop.si (v nadaljnjem besedilu: pritožbeni postopek) iz 5. točke teh splošnih pogojev poslovanja.

4. odstavek
Kupoprodajna pogodba pomeni pogodbo med prodajalcem in kupcem, katere predmet je nakup blaga, predstavljenega na spletni strani www.protechshop.si, sklenjeno v skladu s členom 2 in naslednjimi. OZ.

Odstavek 5
Določbe VOP in zakona, ki ureja pravice potrošnikov, se ne uporabljajo za kupca, ki ni potrošnik v skladu z Zakonom št. 250/2007 Z. iz. ali ki kupuje blago za poslovni namen in ne za osebno porabo. Ta oseba ni upravičena do pravic potrošnika v skladu z veljavno zakonodajo. Odgovornost za napake na blagu in medsebojna razmerja med prodajalcem in kupcem, ki ni potrošnik, v tem primeru urejajo določbe trgovinskega zakonika Slovaške republike.

Odstavek 6
Blago, predstavljeno na nakupovalnem portalu (razen če je v naslovu ali opisu izdelka jasno navedeno drugače), spada v kategorijo hobi. Podrobnosti o blagu, predstavljenem na nakupovalnem portalu (zlasti razpoložljivost, cena, zaloga, velikost, oblika, vzorec, barva), spletni prodajalec ne posodablja kadar koli. Ti podatki o blagu morda niso vedno popolni, pravilni in enaki dejanskemu stanju na nakupovalnem portalu. "Razpoložljivosti", ki je prikazana ob izdelku na nakupovalnem portalu, ni mogoče razlagati kot rok za dobavo blaga s strani prodajalca. Navedena razpoložljivost blaga je le okvirna, nezavezujoča ocena pričakovanega časa, v katerem bo prodajalec razprodal razpoložljivo zalogo. Blaga kupcu ni mogoče pokazati vnaprej, prav tako ni vedno mogoče sprejeti in sprejeti naročil ter izvesti njihove dostave, po potrebi prek tretje osebe. Blago, ki se prodaja prek nakupovalnega portala, je vedno omejeno s prodajalčevo trenutno zalogo in ponovno naročanje in/ali dostava blaga po njegovi razprodaji ni mogoča, niti prek druge osebe. V določenih primerih prodajalec ne bo mogel dobaviti izdelkov ali enakovrednih izdelkov ali poskrbeti za dobavo prek drugega prodajalca po takšni ceni, ob času in v količini, ki je primerna glede na izdelek, obseg oglaševanja izdelka in ceno, zlasti če je nastal izjemen primer v skladu s členom 2.15 Splošnih pogojev poslovanja. Kupec mora biti o takšnem izrednem dogodku - nezmožnosti dobave blaga vedno obveščen na ustrezen način, v primeru sklenjene pogodbe pa ima vsaka od strank pravico odstopiti od pogodbe. Nekateri izdelki so lahko izdelani v več modifikacijah - najbolj tipična je vedno prikazana na fotografiji. Vendar pa kakovost, osnovne značilnosti in splošni značaj izdelka (kot je navedeno v opisu) ostanejo nespremenjeni.

Odstavek 7
Potrošnik je fizična oseba, ki kupuje blago ali storitve in pri sklepanju in izvajanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje dejavnosti, poklica ali zaposlitve. Prodajalec je fizična ali pravna oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe deluje v okviru svoje dejavnosti ali poklica, ali oseba, ki deluje v njihovem imenu ali za njihov račun. Dobavitelj pomeni fizično ali pravno osebo, ki je prodajalcu neposredno ali prek drugih podjetnikov dobavila blago in katere dejanja ne vplivajo na lastnosti blaga. Trgovina pomeni spletno trgovino, ki jo upravlja prodajalec in jo predstavlja sklop spletnih strani in aplikacij za elektronsko poslovanje na določeni spletni domeni.

Člen II.
Naročanje blaga / prodajna pogodba / dejanja za sklenitev pogodbe



Odstavek 1
Nakup blaga se opravi tako, da kupec izda in pošlje naročilo na prodajalčevem spletnem portalu, pri čemer mora prodajalec kupčevo naročilo v skladu z OZP potrditi (sprejeti), sicer pogodbeno razmerje ne nastane. Če prodajalec naročilo sprejme v skladu s splošnimi pogoji poslovanja, bo naročeno blago dostavil v dobavnem roku v skladu s členom 4.1 splošnih pogojev poslovanja. Preden kupec odda naročilo, je kupec obveščen in seznanjen z informacijami na nakupovalnem portalu in v VTC v skladu s posebnimi predpisi, zlasti v skladu s 3. členom Zakona št. 102/2014 Z. iz. Kupec s klikom na ustrezno polje pred oddajo naročila na portalu potrjuje, da se je seznanil s temi splošnimi pogoji, jih prebral, razume njihovo vsebino in se z njimi v celoti strinja.

2. odstavek
Da bi lahko aktivno nakupoval na nakupovalnem portalu ali sodeloval v promocijskih in tekmovalnih aktivnostih prodajalca, se mora kupec registrirati na www.protechshop.si v območju za registracijo na portalu. Kupec se lahko registrira pred ali med postopkom izbire. Oseba, ki izpolni registracijski obrazec, je dolžna izpolniti podatke v skladu z zahtevanimi polji registracijskega obrazca. Z izpolnitvijo registracijskega obrazca kupec hkrati poda soglasje za obdelavo svojih osebnih in drugih podatkov v skladu s členom 7 in naslednjimi. Splošnih pogojev poslovanja ter splošnimi pogoji poslovanja. Kupec je dolžan te podatke v primeru spremembe ob pošiljanju naročila takoj posodobiti na portalu, saj njihova pravilnost, resničnost in pravočasnost vplivajo na dobavo blaga kupcu. Obvezna polja registracijskega obrazca so označena z "*". Kupec je dolžan posredovati pravilne, popolne in resnične podatke. Če kupec ne izpolni zgornjih obveznosti, se to šteje v njegovo škodo. Uspešen postopek registracije se zaključi z dodelitvijo dostopnega imena in gesla, posebno elektronsko sporočilo se ne pošlje. Kupec je dolžan ime za dostop in geslo, ustvarjena v postopku registracije, hraniti na varnem mestu in ju varovati tako, da ju ni mogoče zlorabiti.

Odstavek 3
Kupec pregleduje in izbira blago glede na kategorije izdelkov, navedene v levem meniju izdelkov, ali s klikom na prikazano blago. Za blago kupec izbere podrobnosti v skladu z objavljenimi informacijami za naročanje in klikne na gumb "Dodaj v košarico", da doda blago v svoje naročilo. Če je kupec končal postopek izbire blaga, klikne na gumb "Naroči". V nasprotnem primeru se lahko vrne v postopek izbire blaga s klikom na gumb "Nadaljuj nakupovanje".

Odstavek 4
Postopek oblikovanja kupčevega naročila je sestavljen iz 4 korakov: a) izbira blaga in klik na gumb " Naroči", b) izbira načina plačila, dostave in cene dostave, c) potrditev naročila, d) pošiljanje naročila.

Odstavek 5
V vsakem od teh korakov kupec sledi navigacijskim navodilom in vsak od teh korakov se običajno zaključi s klikom na gumb "Nadaljuj". Kupec je dolžan zagotoviti popolne, resnične in pravilne podatke, ki so potrebni za pravilno dobavo blaga. Kupec je dolžan preveriti pravilnost izbranih podatkov in informacij v postopku naročanja blaga, preden jih dokončno pošlje prodajalcu.

Odstavek 6
Uporaba kakršnih koli drugih pogojev kupca, navedenih v naročilu, drugem dokumentu, sporočilu ali e-pošti kupca, ki bi bili v nasprotju s temi splošnimi pogoji poslovanja, je izrecno izključena.

Odstavek 7
Šteje se, da je kupčevo naročilo poslano, če je dostavljeno prodajalcu in če vsebuje vse zahtevane podatke - ime naročenega blaga, njegovo količino, ceno, naslov za dostavo in obračun, elektronski naslov in telefonske kontaktne podatke kupca. Po pošiljanju naročila bo vaše naročilo obdelano in na vaš elektronski naslov bo poslano potrdilo o prejemu naročila s strani prodajalca. Po potrebi bodo na navedeni e-poštni naslov poslane vse dodatne informacije v zvezi z vašim naročilom.

Odstavek 8
Preden kupec pošlje naročilo prodajalcu, mora vedno klikniti in potrditi, da je prebral veljavne prodajalčeve splošne pogoje poslovanja in se z njimi strinja, pri čemer jih šteje za del pogodbenega razmerja med prodajalcem in kupcem. Postopek izdaje in pošiljanja naročila s strani Kupca se brez tega dejanja ne more zaključiti. Vsakemu naročilu je dodeljena registrska številka. Kupec pri komunikaciji s prodajalcem in pri plačilu navede tudi številko naročila.

9. odstavek
Kupec pošlje naročilo prodajalcu prek nakupovalnega portala. To naročilo je kupčev predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe pod pogoji teh splošnih pogojev poslovanja. Naročilo je namenjeno temu, da ga prodajalec sprejme v 15 dneh od dneva, ko ga je prejel. Kupec z oddajo naročila prodajalcu prek nakupovalnega portala izrazi voljo, da ga njegovo naročilo v navedenem roku zavezuje, da bo kupil in sprejel izbrano blago po nakupni ceni v skladu s pogoji iz teh splošnih pogojev poslovanja, pod pogojem, da ga prodajalec sprejme. Po prejemu naročila prodajalec nemudoma elektronsko potrdi kupčevo naročilo, tj. obvesti kupca o prejemu in vključitvi kupčevega naročila v prodajalčev sistem. Elektronska potrditev naročila ni sprejem naročila s strani prodajalca v skladu z 2. členom SPP in ne povzroči nastanka delne kupoprodajne pogodbe.

10. odstavek
Na podlagi dogovora strank in v skladu s SPP je kupoprodajna pogodba med strankama sklenjena, če prodajalec potrdi kupčevo naročilo in ga hkrati sprejme (tj.tj. se strinja z naročilom) s posebnim elektronskim sporočilom ali sporočilom, naslovljenim na kupca v zgoraj navedenem roku 15 dni od prejema naročila, v skladu s postopkom, določenim v teh splošnih pogojih poslovanja. Prodajalec izvrši sprejem kupčevega naročila tako, da kupcu pošlje elektronsko sporočilo ali sporočilo. V prodajalčevem elektronskem sporočilu o sprejemu naročila bo navedeno dejstvo sprejema kupčevega naročila, ki bo izraženo s pojmom, da je naročilo "potrjeno", in po potrebi dejstvo odpreme blaga (v nadaljevanju VPO: "sprejem naročila"). Sprejetje naročila predstavlja prodajno pogodbo med strankama. Prodajalec je na podlagi dogovora strank in teh splošnih pogojev poslovanja dolžan izvršiti sprejeto naročilo v roku v skladu s členom 4.1 splošnih pogojev poslovanja.

11. odstavek
Kupec lahko prekliče naročilo po elektronski pošti, ki jo dostavi prodajalcu, pod pogojem, da takšen preklic prejme prodajalec, preden prodajalec opravi sprejem naročila v skladu s postopkom, določenim v teh splošnih pogojih poslovanja. Če se izteče rok za sprejem naročila (sprejem naročila ) s strani prodajalca, ne da bi ga ta sprejel, se naročilo samodejno prekliče. Naročilo se prekliče tudi v drugih primerih v skladu z VTC.

12. odstavek
Sprememba naročila/pogojev: če se prodajalec ne more dogovoriti - sprejeti kupčevega naročila v celoti (npr. 1 od 4 artiklov ne bo na voljo) ali če prodajalec predlaga njegovo spremembo ali spremembo dobavnih pogojev iz drugih razlogov, bo kupca o tem obvestil po elektronski pošti ali na drug ustrezen način. Hkrati bo kupca pozval, naj se s spremembo strinja ali ne strinja. Kupec se je dolžan strinjati ali ne strinjati v roku dveh dni od datuma obvestila o predlagani spremembi. V tem obdobju bodo razpoložljivi izdelki iz kupčevega naročila rezervirani za kupca. Pogodbeno razmerje med strankama se vzpostavi šele, ko prodajalec sprejme (potrdi) predlagano spremembo kupčevega naročila. Če se kupec v zgoraj navedenem roku na določen način ne strinja s spremembo, se šteje, da je kupčevo naročilo v celoti preklicano, po poteku zgoraj navedenega roka pa se šteje, da kupec ni sprejel prodajalčevega predloga spremembe.

13. odstavek
Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena s prodajalčevim sprejemom kupčevega naročila ali s kupčevim sprejemom spremembe naročila, ki jo predlaga prodajalec in izvede kupec. S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe nastane prodajalčeva obveznost, da kupcu izroči predmet nakupa in izpolni obveznosti iz VTC. Kupec je dolžan prevzeti predmet nakupa iz sklenjene pogodbe, prodajalcu zanj plačati dogovorjeno ceno ter izpolniti obveznosti iz pogodbe in VSP. Prodajalec bo sprejeto naročilo izpolnil v roku v skladu s členom 4.1 VTC.

14. odstavek
Prodajalec si pridržuje pravico, da v posebnih primerih in pred pošiljanjem akcepta od kupca zahteva predložitev dodatnih potrebnih dokumentov, podatkov ali preveri pravilnost kupčevih osebnih podatkov, elektronskega naslova ali telefonske številke. Glede na naravo kupčevega naročila ima prodajalec vedno pravico od kupca zahtevati, da na ustrezen način, na primer pisno, po elektronski pošti, SMS-sporočilu ali po telefonu, predloži dodatno odobritev naročila ali kupčevo identiteto. Če kupec ne predloži dodatnega pooblastila na način in v roku, ki ga zahteva prodajalec, se naročilo (pred sprejemom) ali prodajna pogodba (po sprejemu) razveljavi od začetka s potekom tega roka.

15. odstavek
Kupec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v skladu z OZ in zakonom v primeru izpraznitve zalog, nerazpoložljivosti blaga ali če prodajalec kupcu ne more dobaviti blaga v dogovorjenem roku ali zaradi višje sile ali nastanka izrednih okoliščin. Če prodajalec iz zgoraj navedenih razlogov kupcu ne more dobaviti blaga po ceni, navedeni v naročilu, in o tem obvesti kupca pred zavezujočim sprejemom naročila, prodajalec ni dolžan sprejeti kupčevega predloga za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Če je kupec že plačal kupnino, se mu ta vrne v skladu z zakonom in splošnimi pogoji poslovanja. Prodajalec ima pravico tudi enostransko odstopiti od pogodbe in/ali kupcu ne izročiti blaga, če ugotovi nepravilne, nepopolne ali lažne podatke o kupcu, osebi, ki prevzema blago, ali če zaradi ravnanja osebe, s katero je prodajalec komuniciral (npr. goljufivo ravnanje), obstaja nevarnost nastanka škode za prodajalca.

Odstavek 16
Kupec ima pravico enostransko odstopiti od pogodbe v času med sklenitvijo pogodbe in izročitvijo blaga. Kupčeve možnosti odstopa od pogodbe po prejemu blaga so določene v splošnih pogojih poslovanja in v zakonu. Splošnim pogojem poslovanja so priložena tudi Navodila za uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa od pogodbe ter Vzorec obrazca za odstop potrošnika od pogodbe. Te dokumente lahko kupec prenese, potrebne povezave so navedene na koncu teh VOP. Ob sklenitvi pogodbe prodajalec potrošniku ob dobavi blaga posreduje Navodila o uveljavljanju pravice potrošnika do odstopa od pogodbe in Vzorec obrazca za odstop potrošnika od pogodbe.

17. odstavek
Niti kupec niti prodajalec nista upravičena prenesti terjatve iz medsebojnih razmerij na tretjo osebo. Kupec ima pravico, da pred odpremo naročila opravi dejanja in uporabi tehnična sredstva, opisana v 2. in 3. členu teh splošnih pogojev poslovanja, da bi sklenil pogodbo, odkril ali odpravil tehnične napake.

18. odstavek
Če prodajalec zaradi izpraznitve zalog ali nerazpoložljivosti blaga kupcu ne more dobaviti blaga v roku, dogovorjenem v kupoprodajni pogodbi ali določenem v teh splošnih pogojih, je dolžan ponuditi nadomestno izpolnitev ali možnost, da kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe ali prekliče naročilo, če kupoprodajna pogodba še ni sklenjena. Kupec lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe ali prekliče naročilo tako, da pošlje elektronsko sporočilo. Če prodajalec iz zgoraj navedenih razlogov kupcu ne more dobaviti blaga po ceni, navedeni v naročilu, in o tem obvesti kupca pred zavezujočim sprejemom naročila, prodajalec ni dolžan sprejeti kupčevega predloga za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Če je kupec že plačal kupnino ali njen del, prodajalec kupcu vrne že plačano kupnino ali njen del v 14 dneh od dneva prejema elektronskega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe ali preklica naročila na enak način, kot ga je kupec uporabil pri svojem plačilu, razen če se s kupcem dogovori o drugem načinu vračila brez dodatnih stroškov za kupca. Če kupec v razumnem roku ne sprejme nadomestne izpolnitve, ki jo je ponudil prodajalec, ali ne odstopi od kupoprodajne pogodbe, ima prodajalec pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe in če je kupec že plačal kupnino ali njen del, mu je prodajalec dolžan vrniti že plačano kupnino ali njen del v 14 dneh od datuma vročitve odstopa od kupoprodajne pogodbe kupcu.



Člen III.
Kupnina in plačilni pogoji



Odstavek 1
Kupec je dolžan prodajalcu plačati kupnino in prevozno ceno za blago v skladu z naročilom, ki ga je sprejel prodajalec (sklenjena pogodba). Pri oblikovanju naročila so te postavke navedene tudi v skupnem znesku (seštevek cene blaga in cene prevoza). Cena blaga na portalu je navedena z DDV, razen če je navedeno, da gre za ceno brez DDV. DDV se obračunava pri dobavi blaga in storitev v skladu z zakonom.

2. odstavek
Nakupna cena blaga ne vključuje bančnih stroškov za plačilo kupnine, stroškov prevoza blaga, stroškov nakupa po povzetju, stroškov dostave kupljenega blaga v skladu s 4. točko SPP, stroškov uporabe elektronskih komunikacijskih sredstev. Te pristojbine in stroške plača kupec, razen če je v nadaljevanju določeno drugače. Pri plačilu iz tujine je kupec kot plačnik dolžan kriti provizije svoje banke in druge stroške, zlasti stroške korespondenčnih bank. V ceno prodane električne opreme je vključena reciklažna pristojbina za kritje stroškov okolju prijaznega recikliranja električne opreme ob koncu njene življenjske dobe.

3. odstavek
Kupec in prodajalec imata pravico do preklica naročila (do odpreme blaga) oz. odstopiti od kupoprodajne pogodbe, če prodajalec ne more izpolniti svojih obveznosti iz kupoprodajne pogodbe zaradi prodaje zalog, nerazpoložljivosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga, dogovorjenega v kupoprodajni pogodbi, prenehal s proizvodnjo ali izvedel tako pomembne spremembe, ki bi prodajalcu onemogočile izpolnitev obveznosti iz kupoprodajne pogodbe, ali zaradi višje sile ali če po vseh razumnih prizadevanjih, ki jih je mogoče od njega pošteno zahtevati, ne more dobaviti blaga kupcu v roku, določenem v teh pogojih, ali po ceni, navedeni v tem naročilu. Vse promocije veljajo do porabe zalog, razen če je za določeno blago navedeno drugače.

Odstavek 4
Način plačila kupnine, stroški prevoza blaga (način plačila izbere kupec v postopku naročanja blaga na nakupovalnem portalu in je naveden v naročilu s količinsko opredelitvijo stroškov):

po povzetju (po povzetju) - nakupna cena in stroški po povzetju ter prevoza blaga so navedeni v nakupovalni košarici v postopku naročanja blaga,
polog gotovine na prodajalčev račun - nakupna cena in stroški pošiljanja blaga so navedeni v nakupovalni košarici ob naročanju blaga,
z brezgotovinskim plačilom na prodajalčev račun ob kreiranju naročila ali po sprejemu naročila - nakupna cena in stroški pošiljanja so navedeni v nakupovalni košarici ob naročanju blaga.
prek potrošniškega obročnega kredita - več informacij tukaj:
https://www.quatro.sk/ako-nakupovat
Pri plačilu je treba kot variabilni simbol vpisati številko kupčevega naročila. Nepravilno naveden variabilni simbol kupca pri plačilu ima za posledico nepravilno poravnavo kupnine in kupec nosi vsa s tem povezana tveganja, kupec pa je v zamudi z izpolnitvijo obveznosti plačila.

Odstavek 5.
Zapadlost kupnine:
Če je izbrano brezgotovinsko plačilo ali plačilo z nakazilom na račun prodajalca: kupec mora kupnino prodajalcu plačati najkasneje v 2 dneh od sklenitve pogodbe in pred prevzemom blaga na način, določen v 3. členu pogodbe. SPP; kupec lahko plača že ob izdaji in pošiljanju naročila prodajalcu s tem, da se plačilo razume kot predplačilo kupnine in stroškov prevoza blaga, vendar kupcu svetujemo, da plača šele po sprejemu naročila s strani prodajalca (sklenitvi pogodbe),
Za plačilo po povzetju: kupec je dolžan prodajalcu plačati kupnino in stroške prevoza najkasneje ob izročitvi blaga kupcu.

Odstavek 6
Bančne stroške za plačilo kupnine in prevoznih stroškov s strani kupca ureja pogodba med kupcem in kupčevo banko. Kupca opozarjamo, da so informacije o stroških prevoza blaga jasno navedene v postopku naročanja in so odvisne od izbire prevoznika/dostavne službe in načina dostave. Stroške uporabe elektronskih komunikacijskih sredstev ureja pogodba med kupcem in njegovim ponudnikom internetnih storitev oziroma ponudnikom storitev elektronskih komunikacij.

Odstavek 7
Prodajalec kupcu izda in dostavi račun v skladu z veljavno zakonodajo Slovaške republike. Kupec se s pošiljanjem naročila strinja, da se račun pošlje skupaj z blagom ali da je kupcu na voljo v elektronski obliki. Račun se pošlje skupaj z blagom, račun pa je tudi dobavnica in garancijski list, razen če je dobavljen ločen garancijski list.

Odstavek 8
Odstop od sklenjene pogodbe se izvede v skladu z zakonom in Splošnimi pogoji poslovanja. Če je bila kupnina plačana pred sklenitvijo pogodbe in pogodba ni sklenjena niti v 14 dneh po prejemu kupčevega naročila, se kupnina kupcu nemudoma vrne. Kupnina se vrne na račun, s katerega je bilo prejeto plačilo, ali na drug način, o katerem se dogovorita stranki. V primeru dvoma ima prodajalec pravico, da pred vračilom plačane kupnine od kupca zahteva, da dokaže, da je lastnik računa in/ali upravičenost prejema sredstev. Če je prodajalec dolžan kupcu vrniti kupnino, blago pa je bilo kupcu že dobavljeno, bo prodajalec kupcu vrnil kupnino po vrnitvi blaga prodajalcu.



Člen IV.
Dobava blaga in dobavni pogoji



Odstavek 1
Prodajalec bo kupcu dobavil blago v 30 dneh od dneva sklenitve pogodbe med prodajalcem in kupcem po postopku, določenem v teh splošnih pogojih. Prodajalec mora blago kupcu dostaviti na naslov, ki ga je kupec navedel ob oddaji naročila, in izključno osebi, ki je navedena kot kupec, ali zagotoviti, da blago prevzame oseba, ki jo je kupec pooblastil za prevzem blaga v njegovi odsotnosti. Zato je nujno, da kupec ob naročilu blaga pravilno navede svoje identifikacijske podatke in podatke za dostavo blaga. Oseba, ki prevzema blago, ima pravico, da pri prevzemniku blaga na ustrezen način ugotovi in preveri, ali je ta oseba kupec in ali je pooblaščena za prevzem blaga. Če okoliščine to zahtevajo, se lahko prodajalec in kupec dogovorita o podaljšanju dobavnega roka ali o nadomestni izvedbi enake kakovosti in cene. Stroški dostave blaga so navedeni v nakupovalni košarici med postopkom naročanja.

Odstavek 2
Dostava blaga kupcu je mogoča le, če sta plačana kupnina in strošek za dobavljeno blago. V nasprotnem primeru ima prodajalec ali prevoznik/dobavitelj pravico, da blaga ne dostavi, in prodajalec ni v zamudi z dostavo. Kupec je dolžan ustrezno prevzeti blago od prevoznika/dobavitelja v okviru naročila, ki ga je sprejel prodajalec. S prevzemom blaga na dogovorjenem kraju preide lastninska pravica na blagu na kupca. Kupec, ki ne ustreza definiciji potrošnika iz 2. a člena Zakona o varstvu potrošnikov št. 250/2007 Z.z. s spremembami, pridobi lastninsko pravico na blagu šele s plačilom celotne kupnine za blago.

Odstavek 3
Način dostave blaga kupec izbere na nakupovalnem portalu, v postopku naročanja blaga, izmed možnosti, ki jih ponuja prodajalec. Načeloma je možna dostava blaga s strani špediterskega podjetja ali poštnega podjetja, cena prevoza pa je navedena v naročilu.

Odstavek 4
Prodajalec ima v določenih primerih pravico, da način prevoza blaga, ki ga je izbral kupec, pred sprejetjem naročila spremeni v drug ponujeni način prevoza. V tem primeru bo kupca o tem pisno obvestil, mu predlagal spremembo naročila, pogoje pogodbe v skladu z 2. členom splošnih pogojev poslovanja in ga obvestil o spremembi stroškov prevoza. Sprememba prevoznih stroškov zaradi spremembe načina prevoza ne bo v škodo kupca.

Odstavek 5
Kupca obveščamo, da ima prodajalec pravico dobaviti blago tudi z več ločenimi dobavami, pri čemer cena prevoza velja tudi za te ločene dobave, kot da bi bilo naročilo sprejeto (tj.tj. več prevozov se zaračuna po ceni samo enega prevoza).

Odstavek 6
Prodajalec, ladjar ali dostavna služba imajo pravico, da kupca o dostavi blaga obvestijo po elektronski pošti, SMS-sporočilu ali v drugi primerni obliki (npr. po telefonu). Kupec se strinja, da prodajalec špediterju/prevozniku ali dostavni službi posreduje naslednje podatke o kupcu. Kupec mora biti dosegljiv na naslovu, ki ga je navedel ob priglašeni dostavi blaga.

Odstavek 7
Ob prevzemu blaga mora kupec prevozniku dokazati svojo identiteto z veljavnim osebnim dokumentom (osebna izkaznica ali potni list). Iz teh dokumentov morata biti razvidna identiteta kupca in pooblastilo za prevzem blaga. V nasprotnem primeru prodajalec/prevoznik blaga ne sme izročiti.

Odstavek 8
Prodajalec ima pravico enostransko in po lastni presoji interno določiti vrednost naročila, pri kateri kupec ne plača več stroškov prevoza blaga. Dejstvo, da je kupec plačal ali ni plačal prevozne cene blaga, se prikaže v naročilu na spletni strani www.protechshop.si. Prodajalec ima pravico enostransko spremeniti in dopolniti vrednost naročila (sklenjene pogodbe), za katero kupec ne plača cene prevoza, ne da bi bilo treba spremembo navesti v teh splošnih pogojih poslovanja. Ta sprememba ne vpliva na sklenjene pogodbe.

Odstavek 9
Kupec ima pravico, da v prisotnosti prodajalčevega predstavnika pregleda pošiljko, tj. blago in njegovo embalažo, takoj po dostavi. V primeru ugotovitve obstoja napake na blagu in/ali če je pošiljka nepopolna (manjše število kosov blaga ali manjkajoče naročeno blago), prodajalčev predstavnik na zahtevo kupca sestavi zapisnik o škodi z navedbo obsega in narave napake na blagu, katerega pravilnost potrdi kupec. Na podlagi tako pripravljenega zapisnika, ki ga dostavi prodajalcu, lahko kupec naknadno zavrne prevzem dobavljenega blaga z napako ali potrdi dobavo blaga z napako ter nato v skladu s temi splošnimi pogoji pri prodajalcu ali imenovani osebi uveljavlja napake na blagu. Če kupec zavrne prevzem dobavljenega blaga z napako, vse stroške, ki so razumno nastali zaradi vračila blaga prodajalcu, nosi prodajalec. Če je pošiljka nepopolna ali če gre za očitno napako, ki bi jo kupec lahko odkril s pregledom pošiljke ob dobavi blaga in je kupec ni prijavil prodajalčevemu predstavniku v skladu z zgoraj navedeno točko teh reklamacij in splošnih pogojev, se naknadne tovrstne reklamacije sprejmejo le, če kupec dokaže, da je imelo blago reklamirane napake že v času, ko ga je kupec prejel.

Odstavek 10
Prodajalec mora kupca nemudoma obvestiti o nezmožnosti dobave blaga v primeru višje sile ali razlogov, za katere prodajalec ali prevoznik/dobavitelj ni odgovoren. V tem primeru prodajalec potrošniku ponudi ali zagotovi nadomestno izpolnitev ter ravna v skladu s splošnimi pogoji poslovanja in zakonom.

 

Člen V.

Garancija, reklamacijski pogoji in reklamacijski postopek

Odstavek 1
Določbe tega člena ne veljajo za kupca, ki ni potrošnik, in/ali osebe, ki kupujejo blago za namene poslovanja in ne za osebno porabo fizičnih oseb; odgovornost za napake na blagu se v tem primeru ureja po določbah § 422 in naslednjih. Trgovinskega zakonika. Prodajalec obravnava pritožbe potrošnikov v skladu z zakonodajo Slovaške republike, zlasti z zakonom št. 250/2007 Z. z. s spremembami, civilnim zakonikom Slovaške republike in veljavno zakonodajo.

Odstavek 2
Za vse blago, kupljeno na podlagi civilnopravnih razmerij, je garancijski rok v skladu z zakonodajo Slovaške republike običajno 24 mesecev, razen če zakonodaja Slovaške republike za določene vrste blaga določa krajši rok. Garancijski rok začne teči z dnem, ko kupec prejme blago. Prodajalec odgovarja kupcu-potrošniku za napake blaga v skladu s členoma 623 in 623 civilnega zakonika.

Odstavek 3
Trajanje garancijskega roka temelji na zakonodaji Slovaške republike. Če je na prodanem predmetu, njegovi embalaži ali priloženih navodilih označen rok uporabe, garancijski rok ne poteče pred iztekom tega roka.

Odstavek 4
Garancija ne krije napak in poškodb, ki jih povzročijo: v povezavi z običajno obrabo, zaradi dejanj kupca ali tretje osebe po tem, ko je kupec prevzel blago, zaradi nestrokovnega, neprevidnega ravnanja, prevelikih obremenitev, mehanskih poškodb ali obrabe, uporabe blaga v nasprotju z navodili ali namenom uporabe ali neupoštevanja pravil uporabe, vzdrževanja ali skladiščenja, naravnih nesreč, nestrokovne ali neustrezne montaže ali namestitve ali skladiščenja, zaradi neizvajanja rednega vzdrževanja in servisnih pregledov (če so določeni v skladu z navodili za uporabo). Kupčeva garancija preneha veljati tudi, če je z blaga odstranjena plomba ali če je blago poškodovano.

Odstavek 5

Če želi kupec vložiti reklamacijo ali odstop od pogodbe, mora pripraviti kopijo dokazila o nakupu (račun, ki služi tudi kot garancijski list). Izpolniti obrazec za reklamacijo ali obrazec za odstop od pogodbe in ga skupaj z dokazilom o nakupu priložiti zapakiranemu blagu. Naslednja navodila vam bodo v pomoč pri nadaljnjem postopku:

1. Izberite, ali želite blago prekiniti ali reklamirati.
2. Če je vaša pošiljka lažja od 50 kg, izpolnite vse potrebne podatke in kurir bo prišel po pošiljko, ko boste zaključili z registracijo zadeve. Če je vaša pošiljka težja od 50 kg, pri ustvarjanju primera izberite možnost "Sam poskrbim za dostavo", po registraciji primera pa se obrnite na našo podporo strankam in se dogovorite o nadaljnjih korakih.
3. Po izpolnitvi potrebnih podatkov pritisnite Ustvari primer.
4. Ko bo primer ustvarjen, bo ustvarjeno poročilo, ki bo prispelo v vaš elektronski predal z nadaljnjimi navodili.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete nadaljnjo pomoč, nas brez oklevanja kontaktirajte.
Tu smo za vas in vam z veseljem pomagamo.

 

 

Odstavek 6
Kupec priloži čitljivo kopijo dokazila o nakupu blaga (račun, ki služi kot garancijski list) in obvestilo o reklamaciji z opisom napake pri reklamiranem blagu. Blago mora biti dostavljeno v čistem stanju in s pripadajočo opremo, ki je bila dobavljena skupaj z blagom. Brez predložitve blaga ali dokazovanja, da je bilo blago kupljeno pri prodajalcu in da je v garancijskem roku, reklamacije ni mogoče oceniti in obravnavati.

Odstavek 7
Prodajalec obravnava pritožbe potrošnikov v skladu z zakonodajo Slovaške republike, zlasti z zakonom št. 250/2007 Z. z. s spremembami, civilnim zakonikom Slovaške republike in veljavno zakonodajo. Če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da jo brezplačno, pravočasno in pravilno odpravi. Prodajalec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja. Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo stvari ali, če se napaka nanaša le na del stvari, zamenjavo dela, če to prodajalcu ne povzroči nesorazmernih stroškov glede na ceno blaga ali resnost napake. Prodajalec lahko reklamacijo vedno reši z zamenjavo blaga namesto z odpravo napake, če to kupcu ne povzroči resnih nevšečnosti. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in zaradi katere blaga ni mogoče pravilno uporabljati kot blago brez napak, ima kupec pravico do zamenjave blaga ali odstopa od pogodbe. Enake pravice ima kupec, če je napake mogoče odpraviti, vendar kupec zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak predmeta ne more pravilno uporabljati. Če obstajajo druge neodpravljive napake, ima kupec pravico do primernega popusta na ceno predmeta.

 

Odstavek 8
Prodajalec kupca obvesti o načinu obravnave reklamacije takoj, v zahtevnejših primerih v 3 dneh od začetka reklamacijskega postopka, v utemeljenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja blaga, pa najpozneje v 30 dneh od datuma začetka reklamacijskega postopka. Po določitvi načina obravnave reklamacije prodajalec ali pooblaščena oseba reklamacijo obravnava takoj; v utemeljenih primerih se lahko reklamacija obravnava tudi pozneje. Vendar obravnava pritožbe ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma pritožbe. Po izteku roka za obravnavo pritožbe ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe ali do zamenjave blaga za novo blago. Kupec mora ob koncu reklamacijskega postopka in na zahtevo prodajalca v 15 dneh od prodajalca prevzeti reklamirano blago, če je bila reklamacija rešena s popravilom, popustom, zamenjavo blaga (novo blago) ali zavrnitvijo reklamacije. Pritožbe in predloge potrošnikov lahko naslovite na naslov prodajalčevega sedeža.

9. odstavek
Če kupec ne prevzame blaga niti v 30 dneh po rešitvi reklamacije ali v 30 dneh od dneva ponovne dostave blaga kupcu ali če ne prevzame blaga v enakem roku po tem, ko je prodajalec po zaključku reklamacijskega postopka poslal obvestilo na kontaktni naslov, ki ga je navedel kupec, ima prodajalec v skladu z zakonom pravico od kupca zahtevati plačilo za izvedbo v višini 0,50 EUR za vsak dan hrambe.

Odstavek 10
Če je potrošnik izdelek reklamiral v prvih 12 mesecih po nakupu, lahko prodajalec zavrne reklamacijo le na podlagi strokovne ocene; ne glede na izid strokovne ocene se od potrošnika ne sme zahtevati plačila stroškov strokovne ocene ali drugih stroškov, povezanih s strokovno oceno.

Odstavek 11
Če je potrošnik po 12 mesecih od datuma nakupa vložil reklamacijo izdelka in jo je prodajalec zavrnil, oseba, ki je reklamacijo rešila, v dokumentu o rešitvi reklamacije navede, komu lahko potrošnik pošlje izdelek v strokovno oceno. Če se izdelek pošlje v strokovno oceno imenovani osebi, stroške strokovne ocene in vse druge razumno nastale stroške v zvezi s tem nosi prodajalec, ne glede na izid strokovne ocene. Če potrošnik dokaže, da je na podlagi strokovne ocene ugotovljeno, da je za napako odgovoren prodajalec, lahko potrošnik ponovno uveljavlja zahtevek; garancijski rok med izvajanjem strokovne ocene ne poteče. Prodajalec mora potrošniku v 14 dneh od datuma ponovnega uveljavljanja zahtevka povrniti vse stroške, ki so nastali zaradi strokovne ocene, in vse povezane stroške, ki so razumno nastali. Ponovno uveljavljenega zahtevka ni mogoče zavrniti.

Odstavek 12
Prodajalec kupca takoj po zaključku reklamacijskega postopka po telefonu ali elektronski pošti obvesti o izidu reklamacije, kupcu pa skupaj z blagom ali po elektronski pošti posreduje dokazilo o reklamaciji. Prodajalec je dolžan kupcu najkasneje v 30 dneh od dneva reklamacije izdati pisni dokument v ustrezni obliki, npr. po elektronski pošti, osebno ali preko izvajalca poštnih, kurirskih ali dostavnih storitev, o načinu ugotavljanja terjatve in načinu reševanja reklamacije.



Člen VI.
Vrnitev blaga - odstop od pogodbe


Odstavek 1

Navodila o kupčevi pravici do odstopa od pogodbe / uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.
Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga v 14 dneh od prejema blaga. Rok za odstop od pogodbe poteče 14 dni po dnevu, ko kupec ali tretja oseba, ki jo določi, razen prevoznika, prevzame blago.
Če so postavke v naročilu dobavljene ločeno, rok za odstop od pogodbe poteče 14 dni po dnevu, ko kupec ali tretja oseba, ki jo določi, razen prevoznika, prevzame blago, ki je bilo dobavljeno nazadnje. Pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe kupec z nedvoumno izjavo (s prijavo v sistem za odstop od pogodbe, ki je naveden spodaj) obvesti prodajalca o svoji odločitvi, da odstopa od te pogodbe.

Odstopni rok se ohrani, če kupec pošlje obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe, preden se izteče odstopni rok za pogodbo. Dodatni pogoji so urejeni v Zakonu št. 102/2014 Zb. Ob odstopu od pogodbe prodajalec kupcu vrne celotno plačilo. Prodajalec kupcu vrne plačilo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejme kupčevo obvestilo o odstopu od te pogodbe, ter kupljeno blago v skladu z naročilom. Plačilo za kupljeno blago bo kupcu izvršeno šele po tem, ko bo vrnjeno blago dostavljeno nazaj na prodajalčev naslov.
Če želi kupec odstopiti od pogodbe, mora pripraviti kopijo dokazila o nakupu - računa in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe.
Po blago bo prišel kurir. Pri tem vam bodo v pomoč naslednja navodila:
1. Izberite možnost Odstop od pogodbe.
2. Če je vaša pošiljka težka do 50 kg, izpolnite vse potrebne podatke in kurir bo prišel po pošiljko, ko boste zaključili registracijo zadeve. Če je vaša pošiljka težja od 50 kg, pri vzpostavitvi primera izberite možnost "Sam poskrbim za dostavo" in se po registraciji primera obrnite na našo podporo strankam, da se dogovorite o nadaljnjih korakih.
3. Ko ste izpolnili potrebne podatke, pritisnite Ustvari primer.
4. Ko bo primer ustvarjen, bo ustvarjeno poročilo, ki bo prispelo v vaš e-poštni predal z nadaljnjimi navodili.
Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete dodatno pomoč, nas brez zadržkov kontaktirajte.
Tukaj smo za vas in z veseljem vam bomo pomagali.



. 2. odstavek
.V primeru vračila poškodovanega, rabljenega ali obrabljenega blaga ali blaga brez spremljajočih dokumentov in dodatkov je prodajalec upravičen v civilnopravnem postopku od kupca zahtevati odškodnino ali druge pravne zahtevke (razen za blago, vrnjeno zaradi dokazanih garancijskih napak).

3. odstavek
Po dogovoru med prodajalcem in kupcem ter v skladu s temi splošnimi pogoji poslovanja kupec ni upravičen do odstopa od prodajne pogodbe brez navedbe razloga v katerem koli od naslednjih primerov: a) prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo in katerega zaščitna embalaža je bila po dobavi poškodovana. (b) prodaja blaga, ki se zaradi svoje narave po dostavi lahko neločljivo pomeša z drugim blagom.

Odstavek 4
V primeru kršitve pogojev za odstop od pogodbe ali za ustrezno vrnitev blaga ima prodajalec pravico od kupca zahtevati povračilo škode, ki mu je s tem nastala, v skladu z ustrezno zakonodajo.

Odstavek 5
Kupčeva obveznost po teh pogojih je, da prevzame naročeno blago in ga plača. Če kupec brez predhodne pisne odpovedi pogodbe ne prevzame blaga na kraju, ki ga določi kupec, in/ali v časovnem razponu, ki sta ga kurir in kupec vnaprej dogovorila, ima prodajalec pravico zahtevati odškodnino v višini dejanskih stroškov poskusa neuspešne dostave naročila

Odstavek 6
Če se prodajalec in kupec ne dogovorita drugače, kupujoči potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga po meri ali blaga, namenjenega posebej za posameznega potrošnika.



Člen VII.
Alternativno reševanje sporov

Če potrošnik ni zadovoljen z načinom, na katerega je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo za povrnitev škode. Če prodajalec na potrošnikovo zahtevo iz prejšnjega stavka odgovori negativno ali na takšno zahtevo ne odgovori v 30 dneh od dneva, ko jo je potrošnik poslal, ima potrošnik pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja spora v skladu z določbami 12. člena Zakona št. 391/2015 Z. iz. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembi in dopolnitvi določenih zakonov. Pristojni organ za alternativno reševanje potrošniških sporov s prodajalcem je Slovaška trgovinska inšpekcija https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
soi ali druga pristojna pooblaščena pravna oseba, vpisana na seznam subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je na voljo na http://www.mhsr.sk/). Potrošnik ima pravico izbrati enega od naslednjih subjektov alternativnega reševanja sporov. To ne vpliva na možnost, da se obrne na sodišče. Potrošnik lahko uporabi platformo za spletno reševanje sporov, ki je na voljo na spletnem naslovu
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Člen VIII.
Osebni podatki in njihovo varstvo

8.1 Pogodbenici soglašata, da mora kupec, če je fizična oseba, zaradi pravilne obdelave in dostave naročila prodajalcu v naročilu sporočiti svoje ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, vključno s poštno številko, telefonsko številko in elektronski naslov.
8.2 Pogodbenici se strinjata, da mora kupec, če je pravna oseba, zaradi pravilne obdelave in dostave naročila prodajalcu v naročilu sporočiti svoje firmo, naslov sedeža, vključno s poštno številko, številko DDV (če je dodeljena), telefonsko številko in elektronski naslov.
8.3 Kupec, ki se je registriral v spletni trgovini, lahko kadar koli preveri in spremeni posredovane osebne podatke ter prekliče svojo registracijo tako, da se prijavi na spletni strani e-trgovine v razdelku "Registracija".
8.4 Prodajalec kupca obvešča, da v skladu s členom 6(1)(b) Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov), (v nadaljevanju: Uredba), prodajalec kot upravljavec informacijskega sistema v postopku sklenitve kupoprodajne pogodbe obdeloval kupčeve osebne podatke brez privolitve kupca kot posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, saj bo prodajalec obdelavo kupčevih osebnih podatkov izvajal v okviru predpogodbenih razmerij s kupcem, obdelava kupčevih osebnih podatkov pa je potrebna za izvedbo kupoprodajne pogodbe, v kateri kupec nastopa kot ena od pogodbenih strank.
8.5 V skladu s členom 6(1)(f) Uredbe lahko prodajalec po dobavi naročenega blaga ali storitev kupcu na podlagi zakonitega interesa obdeluje osebne podatke kupca tudi za namene neposrednega trženja in na elektronski naslov kupca pošilja informacije o novih izdelkih, popustih in akcijah na ponujeno blago ali storitve.
8.6 Prodajalec se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca ravnal in z njimi razpolagal v skladu z veljavno zakonodajo Slovaške republike.
8.7 Prodajalec izjavlja, da bo v skladu s členom 5(1)(a) in (b) Uredbe osebne podatke kupca zbiral izključno za namen, določen v teh splošnih pogojih.
8.8 Prodajalec izjavlja, da bo kupčeve osebne podatke vedno zbiral ločeno na ustrezni pravni podlagi za namene, ki niso določeni v teh Pogojih prodaje in reklamacijah, ter bo zagotovil, da se ti osebni podatki obdelujejo in uporabljajo le na način, ki je primeren za namen, za katerega so bili zbrani, in se ne bodo združevali z osebnimi podatki, zbranimi za kateri koli drug namen ali za namen izvajanja kupoprodajne pogodbe.
8.9 Pred oddajo naročila bo kupec pozvan, da z označitvijo polja pred oddajo naročila potrdi, da ga je prodajalec na zadosten, razumljiv in nezamenljiv način obvestil, da
(a) svoje identifikacijske podatke, kot so določeni v 1. členu teh Splošnih pogojev prodaje in reklamacij, ki dokazujejo identiteto prodajalca,
(b) kontaktne podatke prodajalca ali njegove odgovorne osebe,
c) namen obdelave osebnih podatkov, ki je sklenitev prodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem, ter pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov,
d) da je kupec dolžan zagotoviti zahtevane osebne podatke za namen sklenitve prodajne pogodbe ter za pravilno obdelavo in dostavo naročila,
e) če obdelava temelji na členu 6(1)(f) Uredbe, da je zakoniti interes, za katerega si prizadeva prodajalec, neposredno trženje,
f) identifikacijske podatke tretje osebe, ki je podjetje, ki kupcu dostavi naročeno blago, ali identifikacijske podatke drugih prejemnikov ali kategorij prejemnikov osebnih podatkov, če obstajajo,
g) obdobje hrambe osebnih podatkov ali merila za njegovo določitev,
8.10. Prodajalec izjavlja, da bo osebne podatke obdeloval v skladu z dobrimi običaji in da bo ravnal tako, da ne bo kršil ali zaobšel Uredbe ali drugih splošno veljavnih zakonov.
8.11 Prodajalec bo kupcu, katerega podatke obdeluje, v skladu z Uredbo zagotovil naslednje informacije:
(a) identiteto in kontaktne podatke prodajalca in po potrebi njegovega zastopnika,
b) kontaktne podatke morebitne odgovorne osebe,
(c) namene, za katere se obdelujejo osebni podatki, in pravno podlago za obdelavo,
(d) kadar obdelava temelji na členu 6(1)(f), zakonite interese, za katere si prizadeva prodajalec ali tretja oseba,
(e) morebitne prejemnike ali kategorije prejemnikov osebnih podatkov,
(f) po potrebi informacije, da namerava prodajalec osebne podatke posredovati tretji državi ali mednarodni organizaciji,
(g) obdobje hrambe osebnih podatkov ali merila za njegovo določitev,
(h) informacije o obstoju pravice, da od prodajalca zahtevajo dostop do svojih osebnih podatkov in pravico do popravka ali izbrisa ali omejitve obdelave ali pravico do ugovora obdelavi ter pravico do prenosljivosti podatkov,
(i) pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu,
(j) informacije o tem, ali je zagotovitev osebnih podatkov zakonska ali pogodbena zahteva ali zahteva, potrebna za sklenitev pogodbe, ali je kupec dolžan zagotoviti osebne podatke, pa tudi o možnih posledicah, če teh podatkov ne zagotovi,
(k) obstoj avtomatiziranega odločanja, vključno z oblikovanjem profilov;
Kupec ima pravico, da od prodajalca pridobi kopijo osebnih podatkov, ki se obdelujejo, in da pridobi vse zgoraj navedene informacije. Za vse dodatne kopije, ki jih zahteva kupec, lahko prodajalec zaračuna pristojbino v višini administrativnih stroškov izdelave kopije.
8.12 Če kupec uveljavlja svojo pravico iz točke 7.11 pisno ali elektronsko in iz vsebine njegove zahteve izhaja, da uveljavlja svojo pravico iz točke 7.11, se šteje, da je bila zahteva vložena v skladu s to uredbo.
8.13 Kupec ima pravico ugovarjati prodajalčevi obdelavi svojih osebnih podatkov, za katere meni, da se obdelujejo ali se bodo obdelovali za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, če je to povezano s takim neposrednim trženjem. Če kupec ugovarja taki obdelavi, prodajalec preneha obdelovati osebne podatke za namene neposrednega trženja z dnem, ko prodajalec prejme tak ugovor, in osebni podatki zadevnega kupca se ne bodo več obdelovali za take namene.
8.14. Če kupec sumi, da se njegovi osebni podatki obdelujejo nezakonito, lahko vloži pritožbo pri Uradu za varstvo osebnih podatkov Slovaške republike. Če kupec nima polne pravne sposobnosti, lahko njegove pravice uveljavlja njegov zakoniti zastopnik.
8.15. Prodajalec sprejme ustrezne ukrepe, da kupcu zagotovi vse informacije iz točke 7.11 v jedrnati, pregledni, razumljivi in lahko dostopni obliki, jasno in preprosto oblikovani. Prodajalec informacije zagotovi v elektronski obliki ali v skladu z Uredbo na drug način, o katerem se dogovori s kupcem.
8.16 Prodajalec kupcu zagotovi informacije o ukrepih, sprejetih na podlagi kupčeve zahteve, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejemu zahteve.
8.17 Prodajalec kupca obvešča, da zaradi izvajanja sklenjene pogodbe obdelava osebnih podatkov kupca pomeni, da bodo osebni podatki kupca razkriti in dani na voljo naslednjim tretjim osebam ali skupinam prejemnikov:

DPDgroup International Services GmbH & Co. KG
Wailandstr. 1,
63741 Aschaffenburg,
Nemčija
ID: D4102V_HRA3340

Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Na letališču 5
821 04 Bratislava
Slovaška
ID: 35 834 498

GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.,
Budča 1039, 962 33 Budča
Slovaška
ID:36624942

SmartSelling a.s.
Netroufalky, 625 00 Bohunice,
ID: 29210372
Češka republika
Družba je vpisana v poslovni register Okrožnega sodišča Brno, oddelek B, vložek 7559


Člen IX.
Končne določbe

9.1 Prodajalec ima pravico hraniti in arhivirati medsebojno dokumentacijo in pogodbo v elektronski obliki skupaj z ustreznimi splošnimi pogoji za obdobje 5 let. Arhivirana pogodba kupcu ni dostopna. Za sklenitev pogodbe je na voljo slovaški jezik. Kupec ima pravico do reprodukcije bistvenih elementov pogodbe v elektronski obliki v skladu z zakonom. Pogodba je sklenjena za obdobje do poravnave obveznosti pogodbenih strank po pogodbi oziroma za obdobje do trenutka odpovedi pogodbe v skladu s pogodbo, splošnimi pogoji poslovanja in zakonskimi predpisi. Najkrajše obdobje trajanja obveznosti potrošnika - kupca po pogodbi je določeno z zakonodajo Slovaške republike, splošnimi pogoji poslovanja in pogodbo.

9.2 Za dostavo elektronskih sporočil, naslovljenih na kupca, velja, da če prodajalec ne prejme sporočila o napaki o nezmožnosti dostave sporočila (e-pošte ali sporočila SMS) na navedeni e-poštni naslov ali telefonsko številko kupca (mobilni telefon), se sporočilo (e-pošta ali sporočilo SMS) šteje za dostavljeno naslednji dan po njegovem pošiljanju, razen če obvezni predpisi določajo drugače. Šteje se, da je pošiljka dostavljena tudi, če naslovnik odkloni njen sprejem ali če je naslovnik po svoji krivdi ali opustitvi ne prevzame. V takem primeru se šteje, da je bila pošiljka vročena po poteku roka za hrambo na pošti, ki ga določi pošiljatelj, in po vrnitvi pošiljke pošiljatelju, o čemer mora pošiljatelj predložiti dokazilo o nepoškodovanosti. Obvestila, ki jih dostavi kurirska služba (Slovenska pošta, Geis, GLS), se štejejo za vročena v trenutku, ko jih pogodbena stranka prejme. Če je dostava po kurirski službi neuspešna, se za trenutek dostave šteje tretji dan po prvem poskusu dostave, pri čemer se poskus dostave dokazuje z izjavo kurirske službe.

9.3 Če se ugotovi, da je katera koli določba SPP in/ali pogodbe neveljavna ali neučinkovita, takšna neveljavnost ali neučinkovitost nima za posledico neveljavnosti ali neučinkovitosti drugih določb pogodbe/SPP. V takem primeru se stranki zavezujeta, da bosta takšno neveljavno ali neučinkovito določbo nemudoma nadomestili z novo, tako da bo ohranjen namen, ki ga je zadevna neveljavna ali neučinkovita določba zasledovala v času njenega sprejetja oziroma sklenitve te pogodbe.

9.4 Inšpektorat Slovaške trgovinske inšpekcije s sedežem v Banski Bystrici ima pravico nadzirati dejavnosti prodajalca.
9.5 Uporabljeno materialno in procesno pravo je pravo Slovaške republike. Vse spore, ki izvirajo iz VUT, pogodbe ali so z njo povezani, vključno s spori, ki izhajajo iz dobave blaga, bodo obravnavala in odločala izključno sodišča Slovaške republike po pravu Slovaške republike.

9.6 VUT so veljavni in zavezujoči od dneva objave na prodajalčevi spletni strani, na vpogled pa so na voljo tudi na sedežu prodajalca. Prodajalec si pridržuje pravico, da jih po lastni presoji prekliče, spremeni, dopolni ali nadomesti z novimi, pri čemer se za sklenjene pogodbe uporabljajo splošni pogoji poslovanja, veljavni v času sklenitve kupoprodajne pogodbe. Kupec z registracijo ter z oddajo naročila in s klikom na privolitev v besedilo splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.protechshop.si na koncu postopka naročanja potrjuje, da mu je bila posredovana informacija o pravici kupca do odstopa od pogodbe v skladu s členom 3(1)(h) zakona št. 102/2014 Z.z., da je prebral in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in s Pravilnikom o reklamacijskem postopku (5. člen ) ter jih šteje za del pogodbenega razmerja.

Splošni pogoji poslovanja v tem besedilu so objavljeni in veljajo od 1. oktobra 2019 ter se uporabljajo za naročila, oddana prek nakupovalnega portala po tem datumu.