Kategorije
 
 
 
 
 
Garancija, pravilnik o pritožbah in pravilnik o obravnavi pritožb

5. Garancija, reklamacijski pogoji in reklamacijski postopek

5.1. Določbe te točke ne veljajo za kupca, ki ni potrošnik, ali osebo, ki kupuje blago za namene poslovanja in ne za namene osebne porabe fizičnih oseb; odgovornost za napake na blagu v tem primeru urejajo določbe §422 in naslednjih. Trgovinskega zakonika. Prodajalec obravnava pritožbe potrošnikov v skladu z zakonodajo Slovaške republike, zlasti z zakonom št. 250/2007 Zb.

5.2. Za vse blago, kupljeno po civilnem pravu, je garancijski rok v skladu z zakonodajo Slovaške republike običajno 24 mesecev, razen če zakonodaja Slovaške republike za določene vrste blaga določa krajši rok. Garancijski rok začne teči z dnem, ko kupec prejme blago. Prodajalec odgovarja kupcu-potrošniku za napake na blagu v skladu s členoma 623 in 623 civilnega zakonika.

5.3. Trajanje garancijskega roka temelji na zakonodaji Slovaške republike. Če je na prodani stvari, njeni embalaži ali priloženih navodilih naveden rok uporabe, garancijski rok ne poteče pred iztekom tega roka.

5.4. Garancija ne krije napak in poškodb, ki so nastale: v povezavi z običajno obrabo, zaradi dejanj kupca ali tretje osebe po tem, ko je kupec prevzel blago, zaradi nestrokovnega, neprevidnega ravnanja, prevelike obremenitve, mehanskih poškodb ali obrabe, zaradi uporabe blaga v nasprotju z navodili ali namenom uporabe ali neupoštevanja pravil uporabe, vzdrževanja ali skladiščenja, zaradi naravnih nesreč, zaradi nestrokovne ali neustrezne montaže ali namestitve ali skladiščenja, zaradi opustitve rednega vzdrževanja in servisnih pregledov (če so določeni v skladu z navodili za uporabo).

5.5 Kupčeva garancija preneha veljati tudi, če je z blaga odstranjen pečat ali če je blago poškodovano.

5.6 Če želi kupec vložiti reklamacijo ali odstop od pogodbe, mora pripraviti kopijo dokazila o nakupu (račun, ki služi tudi kot garancijski list). Izpolniti obrazec za reklamacijo ali obrazec za odstop od pogodbe in ga skupaj z dokazilom o nakupu priložiti zapakiranemu blagu. Naslednja navodila vam bodo v pomoč pri nadaljnjem postopku:

1. Izberite, ali želite blago prekiniti ali reklamirati.
2. Če je vaša pošiljka lažja od 50 kg, izpolnite vse potrebne podatke in kurir bo prišel po pošiljko, ko boste zaključili z registracijo zadeve. Če je vaša pošiljka težja od 50 kg, pri ustvarjanju primera izberite možnost "Sam poskrbim za dostavo", po registraciji primera pa se obrnite na našo
podporo strankam in se dogovorite o nadaljnjih korakih.
3. Po izpolnitvi potrebnih podatkov pritisnite Ustvari primer.
4. Ko bo primer ustvarjen, bo ustvarjeno poročilo, ki bo prispelo v vaš elektronski predal z nadaljnjimi navodili.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete nadaljnjo pomoč, nas brez oklevanja kontaktirajte.
Tu smo za vas in vam z veseljem pomagamo.

 

 

5.7 Kupec mora reklamiranemu blagu priložiti čitljivo kopijo nakupnega dokumenta (računa, ki služi kot garancijski list) in obvestilo o reklamaciji z opisom napake. Poročilo o reklamaciji, ki ga boste prejeli po elektronski pošti po tem, ko bo registrirana. Blago mora biti dostavljeno v čistem stanju in z dodatki, ki so bili priloženi blagu.

5.8 Brez predložitve blaga ali brez dokazila, da je bilo blago kupljeno pri prodajalcu in da je v garancijskem roku, reklamacije ni mogoče oceniti in rešiti.

5.9 Prodajalec obravnava pritožbe potrošnikov v skladu z zakonodajo Slovaške republike, zlasti z zakonom št. 250/2007 Z. z. s spremembami, Civilnim zakonikom Slovaške republike in veljavno zakonodajo. Če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da jo brezplačno, pravočasno in pravilno odpravi. Prodajalec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja. Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo stvari ali, če se napaka nanaša le na del stvari, zamenjavo dela, če to prodajalcu ne povzroči nesorazmernih stroškov glede na ceno blaga ali resnost napake. Prodajalec lahko vedno zamenja okvarjeni predmet z brezhibnim, namesto da bi odpravil napako, če to kupcu ne povzroči resnih nevšečnosti. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in zaradi katere stvari ni mogoče pravilno uporabljati kot stvari brez napake, ima kupec pravico zahtevati zamenjavo stvari ali odstop od pogodbe. Enake pravice ima kupec, če je napake mogoče odpraviti, vendar kupec stvari ne more pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. Če obstajajo druge neodpravljive napake, ima kupec pravico do razumnega popusta na ceno artikla.

5.10. Prodajalec mora kupca o načinu obravnave reklamacije obvestiti takoj, v zahtevnejših primerih v 3 dneh od začetka reklamacijskega postopka, u​l​l​a​m​c​o​r​p​e​r v utemeljenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja blaga, pa najpozneje v 30 dneh od dneva začetka reklamacijskega postopka. Po določitvi načina obravnave reklamacije mora prodajalec ali pooblaščena oseba reklamacijo obravnavati takoj; v utemeljenih primerih se lahko reklamacija obravnava tudi pozneje. Vendar obravnava pritožbe ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma pritožbe. Po izteku roka za obravnavo pritožbe ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe ali do zamenjave blaga za novo blago. Kupec mora ob koncu reklamacijskega postopka in na zahtevo prodajalca v 15 dneh od prodajalca prevzeti reklamirano blago, če je bila reklamacija rešena s popravilom, popustom, zamenjavo blaga (novo blago) ali zavrnitvijo reklamacije. Pritožbe in predloge potrošnikov lahko naslovite na naslov prodajalčevega sedeža. Po zaključku reklamacijskega postopka in na podlagi poziva prodajalca je kupec dolžan v 15 dneh od prodajalca prevzeti reklamirano blago, če je bila reklamacija rešena s popravilom, popustom, zamenjavo blaga (novo blago) ali zavrnitvijo reklamacije. Pritožbe in predlogi potrošnikov se lahko naslovijo na naslov sedeža prodajalca.

5.11. Če kupec ne prevzame blaga niti v 30 dneh po rešitvi reklamacije ali v 30 dneh od dneva ponovne izročitve blaga kupcu ali ne prevzame blaga v istem roku po tem, ko je bilo prodajalčevo obvestilo poslano na kontaktni naslov, ki ga je kupec navedel po koncu reklamacijskega postopka, ima prodajalec v skladu z zakonom pravico od kupca zahtevati plačilo 0,50 EUR za vsak dan hrambe.

 

5.12 Če je Potrošnik v prvih 12 mesecih od nakupa izdelka vložil reklamacijo, lahko Prodajalec reklamacijo reši le tako, da jo zavrne na podlagi strokovne ocene; ne glede na izid strokovne ocene od Potrošnika ne sme zahtevati plačila stroškov strokovne ocene ali drugih stroškov, povezanih s strokovno oceno.

5.13 Če je potrošnik vložil reklamacijo izdelka po 12 mesecih od datuma nakupa in je prodajalec reklamacijo zavrnil, mora oseba, ki je rešila reklamacijo, v dokumentu o rešitvi reklamacije navesti, komu lahko potrošnik pošlje izdelek v strokovno oceno. Če se izdelek pošlje v strokovno oceno imenovani osebi, stroške strokovne ocene in vse druge razumno nastale stroške v zvezi s tem nosi prodajalec, ne glede na izid strokovne ocene. Če potrošnik s strokovno oceno ugotovi odgovornost prodajalca za napako, lahko ponovno uveljavlja zahtevek; garancijski rok med izvajanjem strokovne ocene ne poteče. Prodajalec mora potrošniku v 14 dneh od datuma ponovnega uveljavljanja zahtevka povrniti vse stroške, ki so nastali zaradi strokovne ocene, in vse s tem povezane stroške, ki so razumno nastali. Ponovno uveljavljenega zahtevka ni mogoče zavrniti.